Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Ad en Marleen Kloppenburg - WaarBenJij.nu Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Ad en Marleen Kloppenburg - WaarBenJij.nu

Christchurch

Door: Ad en Marleen

Blijf op de hoogte en volg Ad en Marleen

29 November 2022 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Woensdag 23 november.

Nienke en Ruurd ontmoeten we weer tijdens de lunch in Riverside Market. Een Foodhall waar allerlei tentjes zitten die maaltijden verkopen. We kiezen elk wat wils en eten dat lekker buiten op. Daarna gaan wij tweetjes naar de Botanische tuin. Het is ruim 21 graden vandaag en een mooie dag. Nienke en Ruurd slapen bij vrienden. We gaan met met de campervan naar Amber Kiwi Holiday Park in de stad.

• 29 November 2022 - 10:01

Akkie:

Ziet er mooi uit! Heerlijk om daar nu te zijn terwijl het hier koud, somber en nat is. Nog veel plezier.

• 29 November 2022 - 17:09

Janny De Vries:

Prachtig die verschillende tuinen!

Echt genieten Marleen en Ad.