Gore Bay (Cheviot) - Reisverslag uit Cheviot, Nieuw Zeeland van Ad en Marleen Kloppenburg - WaarBenJij.nu Gore Bay (Cheviot) - Reisverslag uit Cheviot, Nieuw Zeeland van Ad en Marleen Kloppenburg - WaarBenJij.nu

Gore Bay (Cheviot)

Door: Ad en Marleen

Blijf op de hoogte en volg Ad en Marleen

27 November 2022 | Nieuw Zeeland, Cheviot

Zondag/maandag 20/21november.

Woensdag komen Nienke en Ruurd naar Christchurch. Wij gaan daarom ook die kant op.

We komen terecht in Gore Bay. Een werkelijk klein paradijsje. Plekje aan de zee. 's Morgens wakker worden terwijl de zon opkomt boven de zee. Heerlijk zo. Hier blijven we ook een paar nachten. Maandag maken we een tochtjeover de 'toerist drive' mooie uitzichten over het land en de zee.bWe kiezen voor een 'extended version'. Of wel we hebben er zelf een stukje route bij bedacht. Niet heel handig want dit ging over ca. 20 km onverharde gravel weg. Wel mooie landschappen te zien. En heeeel veel schapen.

Na een kopje koffie met wat erbij, een bezoek aan de lokale supermarkt en het tankstation weer naar de camping. Die blijkt ineens een stuk voller dan gisteren. Wel gezellig zo.