Ashburton - Geraldine - Reisverslag uit Geraldine, Nieuw Zeeland van Ad en Marleen Kloppenburg - WaarBenJij.nu Ashburton - Geraldine - Reisverslag uit Geraldine, Nieuw Zeeland van Ad en Marleen Kloppenburg - WaarBenJij.nu

Ashburton - Geraldine

Door: Ad en Marleen

Blijf op de hoogte en volg Ad en Marleen

30 November 2022 | Nieuw Zeeland, Geraldine

Zondag 27 november.

Regen zoals is voorspeld. Mooi weer om de vlakte van Canterbury door te rijden naar Geraldine. Onderweg is namelijk niet veel te zien. Het is de minst leuke route tot nu toe. In Ashburton eten we een hapje in een Ale house: een steak sandwich. Erg gezellige tent. Daarna bezoeken we het luchtvaart Museum. In Ashburton was in de 2de wereld oorlog een opleidings en trainings Centrum. De oude verkeerstoren staat er nog (of weer) en in 2 hangars zijn veel oude vliegtuigen te zien. In Geraldine checken we in op een top 10 holiday park.

• 30 November 2022 - 08:30

Caty En John:

Leuke foto van jullie in het vliegtuig!!![e-1f913]

• 30 November 2022 - 18:29

Anneke:

Leuk om jullie verhalen te lezen en de foto’s te zien. Doe de hartelijke groeten aan Nienke!

Enne, hoe is dat nou om aan je voeten aan de aarde te hangen? Hier, aan de andere kant is dat toch makkelijker, gewoon rechtop.