Te Anau,. Tussenstop Milford Sound - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Ad en Marleen Kloppenburg - WaarBenJij.nu Te Anau,. Tussenstop Milford Sound - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Ad en Marleen Kloppenburg - WaarBenJij.nu

Te Anau,. Tussenstop Milford Sound

Door: Ad en Marleen

Blijf op de hoogte en volg Ad en Marleen

05 December 2022 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Donderdag 1 december 2022

We gaan naar Te Anau aan het gelijknamige meer. Doen het rustig aan. Daar zijn we wel aan toe even. Het is niet ver rijden. Onderweg stoppen we even bij een wetenschappelijk landschapspark: South West New Zealand World Heritage Area.In dit gebied is de natuur zoals dat er waarschijnlijk na de ijstijd heeft uitgezien.Het moet wel onderhouden worden, anders staat het binnen de kortste keer vol met gele brem struiken en ander spul.

In Te Anau checken we in op Tasman Holiday Park. Mooi plekje, lekker beschut. Inmiddels is het mooi weer en 20 graden. We make ons op om morgen naar de Milford Sound te rijden.